een ding is zeker:

er staan hier alleen maar zinvolle dingen. Sinds de vorige blog hebben we “Parijs” gehad. (En daarna ook ‘Brussel’.) Ik vond het opmerkelijk hóe snel iedereen, na heftig geschokt te zijn geweest, weer over ging tot de orde van de dag. ’t Werd weer tijd voor poezefilmpjes.
Maar de zorgen zijn natuurlijk niet verdwenen. En het zoeken naar oplossingen is nog lang niet klaar. Oké. Alhier. De oplossing. Zoals die vanuit ‘mijn club’ vandaag in een nogal grote advertentie andermaal aan de wereld – dat bent u, lezer-  wordt aangeboden. Neem alleen al de middelste kolom. Het ene gepubliceerde onderzoek na het andere. Kijk naar de “significantie-niveau’s”. En doe een vergelijkend prijsonderzoek.
Mocht de advertentie hier te onleesbaar zijn: dit origineel vond ik op http://www.gusp.org .

adv hagelin 15 1203 NYT Europa editie

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: